Bättre att ha många minnen att tänka tillbaks på än inga alls

Nu har jag precis fuktat håret lite och haft i en inpackning.. Sen ska jag hoppa in i duschen..
Usch har känt mig nästan sämre idag än vad jag gjorde igår, men det beror väl kankse på att man inte har kunnat äta så bra...
Magnus stackaren har ju också åkt på maginfluensan.. Usch.. Tycker så synd om han..! Tur att en av oss har varit på benen medans den andra har legat däckad, så man har kunnat inhalndlat Coca-Cola, bläbårssoppa och isglass.. Typ det enda jag levt på nu i 3 dar..

Mimmi skulle ju ha kommit till mig idag men det passade ju sig inte så bra då :( Hade verkligen behövt träffat dig.. Men vi får pratas vid snart så fort vi kan ses :)
Ville passa på att gratulera min Moos som klarade teorin i Måndag.. Så stolt över dig gumman.. Jag visste att du skulle fixa det :)

Idag har jag bokat en liten resa tills vi firar 3år... Så skönt att bara komma iväg ett tag, bara du och jag.. Behöver verkligen det just nu!
Tänker inte säga vart vi ska åka, det ska ju bli en såkallad överraskning.. Men inget slår väl Magnus överraskning när vi firade 2år.. Då åkte vi till Nådendal och den notan var så man svimmade när man hörde vad allt kostade i slutändan..
Jag och Magnus låg i sängen i morse och bara rabblade upp lite som vi hade kunnat spara in på, tex. resor m.m och bara efter 3minuter så hade vi komit upp i 52000:-.. Skönt det hade varit att ha dom på banken nu.. men vad fasen, man ska väll passa på medans man kan.. Man lever ju faktiskt bara en gång...!
Hellre att jag har fått upplevt massor som ung istället för att ha massa pengar på banken när jag blir gammal..
Ska ju dock klargöra att jag bränner ju inte alla pengar.. jag sparar ju också :P

Några av våra resor:

Magnus 25årspressent, en resa till Teneriffa
-Jan, 08




Magnus bjöd mig till Nådendahl på våran 2årsdag



En tallinkryss med Adam och Alex



Åkte till Helsingborg på 1årsdagen för en romantisk weekend, åkte även över till Helsingör



Villa Fridhem på Gourmetweekend..
-Nov 08

5-rättersmiddag, aldrig sett så mycket glas, Haha





Många Stockholmsrutter har det blivit




Jag bara längtar efter att upptäcka mer av världen med dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback