Helgen blev ju inte riktigt som planerad

Ja helgen blev ju inte riktigt som planerad.. Hmmm.. Jag och Mimmi var på bion och efter gick vi till Teaterbaren och tog ett glas, sen kände vi att vi var sugna på lite mer att dricka så vi åkte hem till mig, därefter bar det ju av till Palace..
Rätt kul för att vara en fredag ändå, kanske mycket folk.. Vi hade kul iallafall!

Filmen vi såg var ju Män som hatar kvinnor och den var så jäkla bra alltså.. Väldigt gripande och hemsk men verkligen en film man alltid kommer minnas.


Igår, då vi egentligen skulle ha gått ut könd jag mig inte alls sugen och var bakis :( Så det blev intsällt allt.. Tråkigt, men vad gör man när man känner sig helt död..
Istället åkte jag hem till Mamma och Pappa, åt lite mat och busade med mina brorsbarn och kusinen.. :) Dom är så mysiga!

Innan vi stack iväg på bion






På Teaterbaren




Hemma för lite tankning



 
Fasters två små guldklimpar



Lilla kusinen Oscar var också där och här är en bild när Gabbe gråter och är ledsen, då tog Oscar nappen och skulle ge den till honom.. Gud så gulligt det var :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback