Hur skön helg som helst

Åhhh jag har haft en sån underbar helg... Igår kände jag bara: Nae Magnus du får inte gå till jobbet... Vill bara att han ska vara hemma med mig.. Det bästa som finns att spendera en hel helg med honom för det blir ju faktiskt inte så ofta som vi kan göra det..!
Vi hade ju Theo här från fredag till söndag.. Han är ju världens snällaste unge.. Han är så go..
Vi har varit iväg till mormor och morfar, hälsat på Magnus mamma och pappa och min mamma och pappa.. Haha mysck besök..
Men det bästa av allt är att vi har mysat framför teven, Theo ville mycket gärna gosa i famnen, Det är väl det mysigaste som finns när han kryper upp till en och myser :) Tyvärr har jag ju inte kunnat tagig några kort eftersom jag inte har några batterier som vanligt...

Faaaaaaaaaan vad arg jag blir.. Jag budade på ett par skor på tradera som  jag sen vann... Sen nu när jag går in och tittar så han hon jag skulle köpa dom av skrivit att hon redan sålt dom till en kompis.. Vad faan är det för stil.?! Åhhh jag som verkligen ville ha dom och trodde ju självklart att köpet redan var klart... Bajs också!

Men jag har beställt dessa från StylebyStars:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback