Satans förkylning

Sorry för den dåliga uppdateringen... Beror på att jag har jobbat hela helgen och varit så dyngförkyld.. Kämpat mig igen varje arbetsdag med massvis Ipren... Suck, vill bara känna mig bra nu men icke... :(
Som tur är har jag haft Ann-sofie på jobbet som muntrat upp mig och gett mig god mat..Haha.. Nu ska hon vara ledig en vecka och jag kommer sakna henne som bara den denna vecka..!
Mimmi kommer snart in hit, ska ta en prom och en lite fika..! Mysigt värre...

Åhhh min jävla förkylning tar kål på mig.... Jag brukar ju inte vara sjuk.. Har varit det tre ggr nu det här åren bara..
I don´t like it... Får väl börja äta lite mer av mina vitaminer, har ju varit så dålig på det på sistone...


Jag vill bara åka iväg, vart som helst, bara några nätter.. Vara full från den dagen jag åker tills jag kommer hem.. Någon som är på?!


Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Du ska inte slarva med dina vitaminer, har ju sagt det till dig!! Kommer sakna dig oxå men en vecka går fort. För fort!!! Kram

2009-03-16 @ 15:12:39
URL: http://annsofie83.blogg.se/
Postat av: moosie

jarå för fan. vi drar iväg nånstan ;)

2009-03-16 @ 16:58:11
URL: http://metrobloggen.se/mrauker

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback