Kylen svälter ihjäl


Nu har jag precis fått i mig lite frukost.. Usch ekade i hela kylen imorse.. Så jag fick koka mig ett par ägg och göra havregryngröt, vart fasen inte så äckligt som jag trodde.. Har blivit en riktigt baddare på det allt :)
Fredag idag.. Så sköönt, tänkte få arslet ur vagnen och åka till affärn och handla mat..
Annars har jag faktiskt inga planer alls, ska laga mat sen tills Magnus kommer hem och sen kanske vi skulle ta en promenad...!

 

Igår fyllde Pappa år och han fick tre olika skivor av oss att lyssna på till sommarn och semestern, sen fick han en Piké T-shist också.. Jätte snygg!
Alla barn var där, har ju blivit tre stycken nu och det blir ju ett himla liv måste jag säga, men det är mysigt :)
Ska bli så kul att åka till Mormof och Morfar imorgon med Theo, var så länge sen jag var hos dom.. Har inte sett dom sen i julas nu :( Synd att dom bor så långt ifrån oss, vill att dom ska flytta in till Norrköping allt...


Fan jag undrar varför jag har så svårt att skirva kanske på datorn, jag får jämt ändra det ordet efter jag har skrivit det.. Jag skriver alltid kankse... Undra varför?!

Men men nu ska jag göra iordning mig och sen gå ut och se vart solen har gömt sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback