Kommer sakna allt hår

Åhh det är så skönt att ha nyfärgat hår.. Det luktar så gott och känns så lätt och fräscht..




Igår va jag inne på "Art of Hair" där jag gjorde min hårförlängning.. Jag bokade tid för att ta bort håret :( Guud jag kommer sakna mitt långa hår alltså.. Men mestadelsa av tiden så har håret varit i dåligt skick och topparna har varit som svinto och kännts barbie hår... Lite tråkigt att man inte känner sig nöjd när man betalat 4000:- för håret...

Men det är ju inte deras fel men det kankse är den som köper in håret som kan ha lite mer koll på om det är ett bra hår.. För det var ju ett äkte men efter ett tag så känndes det bara livlöst och jag har verkligen skött mitt hår väldigt ordentligt måste jag säga, använt mig av bra produkter och inte alls plattat håret lika mycket som jag gjorde förut.. Vad kan då vara felet under man ju?!

Men före och efter resultat är ju fantaskist och Sofie som gjorde håret är ju jätteduktig och proffsig, håret såg ju så äkta ut innan topparna började bli så slitna..

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback