Jalla jalla....

Nu har jag varit hemma en sväng efter jobbet.. Jobbade till kl.14 och på dan ringde dom från ett annat ställe och fråga om jag kunde jobba jobba ikväll, så nu ska jag dit och jobba kl.16..
Guud undra om jag är arbetsnarkoman, men jag tycker bara om att ha fullspäckat shema, men ibland är det klart att det är mindre kul, men just nu gillart jag :)
Solen skiner, himlen är blå, vad mer kan man begära? Så sjukt vad lite sol kan göra med humöret!

På Lördag ska jag och Magnus ha Theo.. Ska bli så mysigt.. Ska till Mormor och Morfar på en fika också.. Mys mys ska vi ha!
Var så länge sen jag hade någon av barnen och jag hade ju ingenting planerat denna helg så då tänkte jag passa på.. Han är ju så go och snäll lille Theo..
När det gäller mina brorsbarn så önskar jag absolut att jag hade mer tid...

På Torsdag ska jag till Farsgubben som fyller 48år.. Gud vad gammal han börjar bli, trodde fortfarande att han var typ 44.. Haha...
Nae nu ska jag lägga lite makeup, ta en raggardusch och sticka iväg :)

En av mina gulliga brorsbarn:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback