Ja, mina fötter gör tevedebut

Hahaha, när jag och Mimmi var inne på systemet idag så såg vi att det var en som filmade från SVT, sen när vi gick förbi honom så frågade han om jag kunde gå tillbaka till kassan och sen gå ut.. Okej då tänkte jag, bara jag inte behövde säga något så..! Haha
Sen var jag ute och tittade på SVT nörd som jag är och där var klippet allt.. Det är jag som går med två systenetpåsar, svarta stövlar och röd jacka.. Moosen ser man också en snabbis.. Haha
Kolla in mina snygga ben, Mohahhaha

Annas tevedebut :P

Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Norrköpings snyggaste ben :) Ses i morron!! Du har blivit en riktig hejare på att blogga. O ja har tappat sugen totalt!! Bullfest bullfest hela dan!!

2009-03-05 @ 18:19:40
URL: http://annsofie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback