Inte likt mig alls!

Halllå vad är det frågan om?!
Det är min lediga dag, klockan är 06.39 och jag är vaken?! Märkligt värre måste jag säga..
Magnus pussar ju alltid på mig och säger hejdå innan han åker iväg till jobbet på morgonen..
Den här morgonen var jag väldigt kissnödig så jag gick på toaletten, jag brukar somna om som en stock efter det och typ gått som en zoombie på toaletten och aldrig vakna till.. Men idag låg jag i sängen en stund och kände mig rätt pigg så jag tänkte äsch jag kan väl gå upp då..
Vad mycket tid man måste få i livet om man skulle gå upp så här tidigt varje dag när man var ledig..
För jag menar vad finns att hitta på så här dags?! Själv tänkte jag nog plocka lite i lägenheten och bland mina kläder!

Jag är piggelin!

Old pic

Kommentarer
Postat av: Helen

godmorgon gullis! Ja du ser hur mycket man kan få gjort när man inte sover bort livet! Vill du upp varje morgon så låna Oscar, vetja! Vaknar oftast vid 05.30!! Puss o ha en bra dag. Grattis i efterskott!

2009-03-02 @ 07:06:32
Postat av: Anna

Svar till Helen:

Godmorgon själv du din nattuggla! Oskie är en liten rackarunge..Ja det är ju mycket tid man får om går upp tidigt alltså!

Ha en bra dag du med, pussa på oscar från mig!Hihi Tack ska du ha!

2009-03-02 @ 07:43:27
URL: http://annajigholm.blogg.se/
Postat av: Ann-sofie

Du hade ju alltid kunnat komma till jobbet o umgåtts med mej, ja börja 06.45 o va inte ett dugg pigg. I morron e ja ledig o då ska här sovas o vilas hela dan. Fick papper av Kerstin att vi kommit med på kursen. Skoj o göra nått annat :) O med dej dessutom!! Kram kram

2009-03-02 @ 18:14:12
URL: http://annsofie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback