Fullspäckad helg

Ja det har ju varit en fullspäckad helg om man säger så.. I fredags var jag ledig, då var jag och Magnus och åt tapas... Så himla gott och mysigt..! Drack ju självklart ett glas sangria med och drömde mig bort till Teneriffa i snöslasket!
Lördagen bestod av en delad tur... 7-12 16-20.. Däremellan var vi och firade lille Oscar som fyllde ett år.. Riktigt kalajs blev det allt.. Han var så söt när han tyckte att tårtan var sur.. Haha... Efter det åkte jag hem fort som sjuttsingen och packade ner lite kläder som jag skulle ha till kvällen... Sen begav jag mig till jobbet... Sen när srbetsdagen var slut kom Jonas och Jofesin och hämtade mig och skjutsade oss till Bonnie..
Jag och bonnie hade ju tidigare i veckan pratat omn att gå ut och ta en drink på nåt mysigt ställe.. men som vanligt släppte vi loss våra lurviga på Palace och var där tills det stängde.. Haha
Vaknade vid halv elva och tänkte shiiiit hur ska detta gå. Jag skulle ju nämnligen jobba kl.13... Men jag tog mig i kragen, gick till jobbet och överlevde kvällen.. mer än så var det inte..Haha..!
Tyvärr glömde jag ju självklart kameran i all stress.. Too bad..
Skönt att ha denna dag ledig säger jag bara.. Helt slut...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback