Blir tokig av att inte jobba

Ledig idag med.. Usch det är faan inte kul att vara ledig så här mycket, visst att det känns tufft att typ jobba hela tiden som jag gjorde förut, men man hade ju liksom vant sig vid det..
Man har ju inte haft så mycket tid för att hitta på saker men nu har jag ju en massvis av tid som jag inte vet vad jag ska göra med..
och mindre blir det ju på lönekontot också...
Jag kan lika gärna jobba känner jag.. Jag jobbar liksom aldrig mer än tre dagar i rad.. Jag kommer bli helt förslappad..
Man har väl blivit Workoholic efter dessa år med bara jobb på shemat..

Idag ska jag tfäffa Mimmi sen, skulle ta en solning, Skönt!
Efter det skulle jag och Magnus ha myskväll ikväll för jag jobbar kväll imorgon och på fredag åker han till Lima..
Haha, det är nog första gången som han har åkt ifrån mig under dessa, snart, tre år..

Solning med Moosen på shemat!


Mys mys, med den bästa som finns ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback