Åhhh sicken skön helg

Då var helgen slut och det har varit så underbart att ha semester.. Har inte gjort så mycket speciellt direkt... I fredags hade jag köpt lite Asti och Jordgubbar som vi smaskade i oss när Magnus kom hem från jobet.! På kvällen gick vi till Cronwell och åt.. Så jäkla god mat där allstå!
Lördagsmorgonen drog magnus upp mig ur sängen kl.9.. Då gick vi ut och gick en långpromenad och åt frukost på Färgargården.. Så mysigt där.. Bästa stället att sitta ute och fika på!
Sen bar det av till Brorsan och Sara  fira dom lite... Var trevligt..! Sen såg vi matchen på Cronwell med Stoffe och Linda och åt en liten bit där igen, Haha.. Sen åkte vi hemåt och sov..!
I söndags var vi hos Rurrur och åt mat och lekte med Osken som var helvild..!
Har haft en sån jäkla skönt glassig helg och bara ätit gott och haft det skönt! Borde vara så jämt när man är ledig!



Idag är det den dagen som det är beräknat att mitt gudbarn ska komma till världen.. Linda vill verkligen att den ska komma nu! Nu får vi bara vänta med spänning och se när det blir..!



Kommentarer
Postat av: sandra..

Hoppas bebisen kommer snart =) e nyfiken på om de e en liten flicka eller en liten pojke =)

2009-06-08 @ 13:23:45
Postat av: Ann-sofie

Skönt med sånna helger. Vi har oxå haft det skönt o bara tagit det lugnt. Denna helg gick inte sådär otäckt fort så det va toppen. Tyvärr har jag 2 jätte tuffa veckor framför mig nu. Bara ledig fredan i 2 veckor :( Ses i morron!!

2009-06-08 @ 18:15:58
URL: http://annsofie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback