Studenten gör sig påmind

Dålig uppdatering av mig nu denna vecka.. Har glömt min kamera hos Jonas och Jossan.. För övrigt var det mycket trevligt där i helgen... Mycket skoj, efter det gick vi till Trädgår´n och till Deli en sväng.. Usch har inte varit på deli säkert sen studenten, tänker bara på alla shotkannor man vräkte i sig.. Haha!
På tal om studenten så har ju Mimmis och alla andras studentvecka börjat... Pratade med Mimmi nyss och idag ska on ta på sig mössan! Så jäkla kul.. Allt har gått så fort.. När jag tog studendet var det ju ändå två åt kvar tills Mimmi skulle ta stundenten.. dessa två år har bara flugit iväg alltså,,,

Mimmi- Lev ditt liv till det yttersta nu, skäm ut dig, gör vad du vill.. Det är din vecka!


Att vara full i en vecka är något jag gärna skulle göra igen


Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Fasen va full du ser ut :) Magen har växt lite men tycker nog att den såg större ut på bilden jag la upp för 2 veckor sen. Men så hungrig som jag är så kommer den väll bli enorm. Skönt med ledig dag. Sov till 11.15 det va jätte länge sen. kram

2009-06-04 @ 12:27:24
URL: http://annsofie83.blogg.se/
Postat av: Lillan

Vad gick du för linje?

2009-06-06 @ 14:04:34
Postat av: Anna

Svar till Lillan: Jag gick omvårdnadsprogrammet på Ebersteinska.!

2009-06-07 @ 13:49:25
URL: http://annajigholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback