Nu är det dags

Åhhhh Mamma ringde nyaa och sa att Linda och Stoffe är på BB... Åhhh när som helst kan jag bli moster och gudmor...
Men mamma sa att det kunde ta tid för hon hade inte så mycket värkar och hon vara bara öppen 2 cm..
Åhh hoppas allt går bra nu, mina tankar är hos er.. Åhh kommer vara helt konstig nu innan man vet allt allt är klart coh allt har gåt bra...
Linda skickade mess nu, hon skrev att dom är inlagda o ska bli igångsatta.. Så nån gång imorgon är det säkert att det är klart!

Åhhh tjuter floder.... Kan inte fatta att Linda ska bli mamma om några timmar.. Så otroligt glad och lycklig för deras skull.. Jag vet ju hur länge du längtat efter ett barn..  Ni kommer vli världens bästa föräldrar..


Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Oh va kul snart är du moster!! Idag mår jag mycket bättre så jag har jobbat. Tur det för blir nån sjuk måste vi ta in ordinarie personal. Finns inte en ända vikarie som kan eller vill jobba i helgen!! kram

2009-06-13 @ 16:51:24
URL: http://annsofie83.blogg.se/
Postat av: sandra

ooo va roligt... hoppas allt går bra.. =) hälsa o gratta från oss när du pratar med henne.. =)

2009-06-13 @ 18:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback