Deeeeiiideeeiiii miss you

Ikväll blir det jobb... Tur att Ann-sofe jobbar med så man kan få lite uppdatering från hennes liv :) Kommer sakna henne som bara den sen ju.. :( Men jag får allt åka till henne och äta nybakta bullar varje dag.. Mohaha..! :)

Innan jobbet ska jag följa med Mamma och köpa studentpresent...
Imorgon tar Mimmi studenten, helt ofattbart alltså..! Tiden har gått så fort så det är helt otroligt.. Nu har jag inte sett henne på en hel vecka och jag saknar henne så... Vädret har ju varit så blläääigt så jag har inte känt för att vara ute något alls..
Imorgon då får jag se dig iallafll och du ska få joooooordens bamsekram...!

Undra vad man ska ta på sig imorgon då.. kan inte gå från jobbet förrens 12.30 och Mimmi springer ut 13.00... Så jag får snabba mig på som bara den och ikväll måste jag bestämma vad jag ska ta på mig.. Inte lätt när vädret inte är att lita på :/ 

Måste bara slänga in en bild på nya skorna:




Åååhhh så snygga..

Kommentarer
Postat av: Mia

Fina skor :)

Vart har du köpt dom?

DU har en härlig blogg tjejen...

Kramar.

2009-06-11 @ 13:42:34
Postat av: Anna

Svar till Mia:

Åhh tackar så mycket, det värmer att höra :)

Dom är köpta på H&M på nätet!

Kram /Anna

2009-06-13 @ 14:17:48
URL: http://annajigholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback