Tillbaka till verkligheten, men den är ju inte så tokig

Första dagen efter semstern gick mycket bra.. Skönt att få så många välkommen tillbaka kramar och att höra att man var saknad :) Kändes mycket bra!  Ann-sofie jobbade ju kväll och det var mysigt allt.. Inann jag gick hem tog vi och åt lite av Karins chokladbollstårta, ååhhh så mumsigt! Hon kan baka hon :) Det tycker vi om.
Jag trivs faktiskt väldigt bra på mitt jobb och det är skönt att ha bra arbetskamrater, det gör jäkligt mycket.. Speciellt när man jobbar med personer som har en demenssjukdom.. Man lätt bli lite tung i huvudet efter en dag på jobbet kan jag säga! Det är skönt att inte känna dödsångest över att gå till jobbet..

Det är skönt att man kan skratta åt mycket och att man kan vara sig själv

Bara lite psyko


Förresten, vem var det anonyma som kommenterade förra inlägget?! Nyfiken i en stut tittar ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback