Min dator 'r skit..

Det 'r n[got bajs med min dator f;r jag kan inte skriva vissa bokst'ver som ni kanske ser..
T'nkte bara s'ga hej till alla h'r hemma igen.. Nu 'r jag hemma efter en h'rlig tid p[ ;land.. T'nkte vara j'ttetrevlig och skriva massa men nu blev jag bara arg...
Jag f[r skriva imorgon.. Blir svinarg p[ min dator.. Grrrrrrr

Bjussar p[ ett par kort iallafall, kommer mer imorgon..!

Dessa kort 'r tagna fr[n bilden, Ganska bra va!! :Fint det 'r p[ :land


Varma mackor blev det n'r vi kom fram..


Dagen efter vaknade vi upp och for till B;da Hamn


Mycket k'rlek


Kommentarer
Postat av: Lollo Kitty

Hihii, det ser jätteroligt ut med sånna bokstäver! ^_^

Härlig blogg föresten!

2009-07-21 @ 11:35:22
URL: http://www.metrobloggen.se/lollokitty

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback