Härlig dag

Idag är det min sista semesterdag.. Imorgon är det "Back to business" som gäller...
Har ju bara haft semester i 2 veckor och 3dar men jag tycker ändå inte att det har gått så fort, jag har tagit vara på varenda dag och bara gjort sånt som är roligt och sånt som an känner för så det kunde ju inte blivit bättre..!
Min sista semesterdag har jag spenderat på bästa sätt.. Jag och Magnus åkte ut till Tropikariet.. Rätt kul att gå och se djuren där, men ormarna sprang jag fort förbi.. Usch..!
Efter det åkte vi småvägarna där mot Nyköping och så kom vi på att vi kunde åka dit.. Dom har ju så mysigt där nere i hamnen vid resturangerna, så vi åt där och sen tog vi en eväng på stan..!

Hur mysig dag som helst






Förrät: Vitlöksbröd med Tomat och Basilika           Magnus åt: Oxfilé pasta

                                                   Jag åt laxfilé men potatis och romsås


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback