Barnvakt

Idag var jag barnvakt till lille oscar för fösta gången... Vi gick till Alex och Colin som bjöd på fika..! Hade jättemysig och Oscar han var så snäll hela tiden.. Gud vad mycket det är att konka och tänka på när man har en liten med sig..

Men absolut största mysfaktorn!


Usch vad tråkigt det var att ta på sig den vattentäta vindjackan... Men jag försökte hålla humöret uppe ändå..
                
Efter jag hade varit barnvakt åkte jag, Bonnie och hennes Muttelie till MAxi.. Jag tänkte bara följa med en liten sväng för jag var typ världens tröttaste lilla gnällspik men jag kom inte hem förrens klockan sju, Haha...!
Hade iallafall jättemysigt, Bonnie och Mutteli drog upp mitt humör som bara den, Ni är för härliga :)

Tack för en lyckad dag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback