victoria secret fashion show

Jag och magnus kollade på Victoria Secret Fashion Show förra veckan och guuud vad mäktigt det var alltså.. Typ många modellers absolut högsta dröm att gå där alltså.. Ohh vilka kroppar alltså, helt otroligt.. Fast jag måste ju erkänna att det är lite klyshigt ibland med slängpussarna och vändningen alltså.. Men det är mycket underhållande tycker jag..!
Titta och njut:

  

                          Heidi gör ju fasen hela showen ju.. Titta bara detta klipp när hon avslutar med den stora rossetten på ryggen.. Hon är ju underbar:

Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Det ska tydligen vara en schlager kväll på flygeln den 7:e mars va säger du om att följa med dit? Jenny ringde o fråga om ja ville följa med o så skulle det vara lite mer folk som ja bara känner sådär så det vore trevligt med någon jag känner bättre. Typ dej :)

2009-01-05 @ 18:17:01
URL: http://annsofie83.blogg.se/
Postat av: Ann-sofie

va e det som är roligt?? har ja missat nått??

2009-01-05 @ 18:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback