festen blev lyckad, tror jag iallafall :)

Tänkte jag skulle resumera festen lite.. för det har jag ju liksom inte haft så mycket ork till.. men nu måste jag göra något åt det kännde jag..
Festen blev lyckad, maten var god och snittarna och fördriken, mummms säger jag bara.. Efter det blev det ju pressentöppning och jag fick mest pengar men också:
¤En jättefin klocka men strass av Bonnie och Co
¤Drinkmixar och häftiga glas av grabbrna grus.
¤Pressentkort på Törnrosa av bror med familj
¤Pressentkort på Bio av Calle,Michelle och Dennis
¤Hotmassage olja och massagegrej av Ann-sofie och Christian..
¤Vas och fina lyktor av Örjan och Carina
¤En hel korg med massa goda saker (Vin och kex bla.) av Frida,Lina,Mimmi och Björn (Tror jag att det var, Haha)
Och en masa fina blommor och champangeflaska :)
Vi dansade och drack in i det sista.. Usch var inte så allert de sista timmarna allt.. klockan halv fem tyckte jag och Magnus att det fick vara nog.. så då åkte vi hemmåt.. Minns inte alls mycket dom sista timmarna men innan det så måste jag säga att vi hade mycket trevligt... Alla (nästan) bjöd på sig själva och lekte, dansade och stojjade..!

För att se på bilder.. Kolla in denna länk:

http://www.facebook.com/album.php?page=2&aid=71849&id=545280959#/photo.php?pid=1939174&id=545280959





Stooooooort stort tack till alla som hjälpte till för att jag skulle få en så lyckad kväll: Mamma, Pappa, Faster, Tomas, Rickard, Jonas och Johan.... Utan er hade det inte blivit någon fest...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback