magont, sömnsvårigheter och tröööött

Nu har jag nyss sett lite på teven och är hemkommen från jobbet för ett tag sen.. Hade en härlig delad tur idag, suck!
Usch har börjat att sova så jäkla illa nu igen.. Inte alls kul.. Somnade en stund på rasten och det är verkligen inte likt mig att kunna sova på dagen.. Men jag är bara så trött hela tiden.. Och ont i magen har jag fasen haft en vecka fram och tillbaka nu.. Känns att kroppen inte är i balans dirket.. Måste börja att ta hand om mig själv lite mera tror jag.. Men när ska man ha tid med det?! Tiden räcker bara inte till..
Magnus är hos Pata och dricker lite öl.. hoppas att det inte blir allt för sent, kan ju inte sova förrens han kommer hem..
Sista gången jag och Ann-Sofie fick jobba ihop om helgenrna nu.. Usch, så tråkigt.. Det är fasen det enda man ser fram emot när man jobbar helg.. Så det är väldigt tråkigt måste jag säga.. Men nu har vi bokat in en vin och bastu kväll hos Ann-Sofie för att ta igen all tid som vi annars brukade vara med varandra på jobbet..
Idag är det precis en vecka kvar tills 20-års festen, börjar bli lite venös som jag brukar säga..! Fasen det är så mycket att styra med som man inte tänkter på alltså.. och jag som vanligt vil att allt ska vara så perfekt som möjligt, men jag hoppas vekligen att det blir en toppen kväll och att alla kommer att ha kul.. Idag ordnade det sig med barpersonal också :) Mycket skönt.. Slipper jag tänka på det mer nu..

Bjuder på lite bilder från nyår, som blev rätt lugnt eftersom jag skulle jobba.. Men det var trevligt ändå..
Mamma hade gjort så goda snittar till förrätt som hon har lovat att göra till min fest.. Smaskens :)





Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

hejj!! Så himla trist att vi inte får jobba ihop mer. Men vi får försöka fixa till lite roliga saker på fritiden!! Är såååå glad att jag har dig! Festen kommer bli super trevlig!! Mer vin åt folket :) har vi skålat??? Godnatt!!

2009-01-03 @ 22:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback