vänner

Jahopp då var det Fredag och ledig dag.. Mycket skönt allt.. Hänt en del de senaste dagarna, blivit väldigt besviken på jobbet och hur dom behandlar en.. Fan när man tror att det ska en sak så blir dset precis tvärtom :( Blir så trött på allt, man bara kämpar oh kämpar och till vilken nytta?! men men det är bara ta nya tag.Nu ska jag bara försöka se positivt och göra något bra av situationen! Så det så...



     VÄNSKAP 



Härom dagen var jag på stan en sväng och tog en fika med Mimmi.. och jag måste bara säga att vad är det för problem folk har.. Gå till dig själv och alalysera först innan du ger dig på andra som inte har med dig att göra..Blir så irriterad över att man ska prata  om folk som man inte ens känner och speciellt inte om min Moos som jag skyddar över allt annat på jorden.. Tänk iallafall på vad jag sa när en vän gör en mer ledsen, arg, irriterad.. Är det då en vän? Och en liten diskution om att man har vänner som man känner inte ger en någonting.. Varför hålla på att ge och ge och aldrig få någonting tillbaka.. Jag har iallafall slutat med det nu för det tar bara så mycket energi av mig att lägga energi på folk som aldrig kan bjuda på sig själva och att man ändpå aldrig får någon som helst tacksamhet för ens vänskap.. Men det är slut med det nu, over, fenito, jag bryr mig faktiskt om dig precis lika lite som du bryr dig om mig...Förstår faktiskt inte vad som hänt med dig och vad jag gjort mot dig... och jag har faktiskt försökt mycket mycket länge nu och nu är jag trött på det.!

Min vacka mimmi! Vad vore livet utan dig?






Nu till något trevligt och till en person som jag är otroligt glad över att jag träffat, Ann-sofie! Igår hade vi myskväll, åt thaimat och bastade.. Hade i hårinpackning och smörjde in oss så nu är jag len som en bejbistjärt ;) Efter en varm timma i bastun gick vi in och såg lyxfällan men det känndes inte som att vi hängde med i teven för vi snacka så dant.. Hahaha.. Det är så skönt att bara kunna vara med någon som förstår och som man inte behöver tänka sig för vad man säger..  Det är ju så bra att man kan hitta på lite sådanna här trevligt kvällar eftersom iblöand känns det inte som att man har någon liv, man bara jobbar och jobbar.. Men tack för igår för att du är en rolig och härlig prick i mitt liv!






Du gör mig så glad!














Jag ska hålla mig till alla er som gör mig glad, som gör mig lycklig, som gör att jag känner mig behövd, ni som jag kan prata med, ni som inte dömmer mig, ni som får mig att skratta, ni som tröstar mig när jag är ledsen och ni som får mig att vara den jag är.!


Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Fint skrivet gumman!! Ingen idé att lägga ner en massa tid på vänner man inte får nått tillbaka av. Det har jag oxå insett!! Nu finns det bastubilder i bloggen!!!

2009-01-30 @ 12:57:48
Postat av: moosie

säger som ann-sofie så fint skrivet! vet du, de är så sjukt skönt att jag har dig i mitt liv. att du alltid ställer upp & finns hör för mig. det betyder så otroligt mycket! jag älskar dig så otroligt mycket. Du är min bästa vän<3

2009-01-31 @ 03:37:49
Postat av: Anonym

Svar till Moosie: Jag skriver bara det som är sant:) Finns ingen som du och vår vänskap betyder allt för mig.! Du är min lilla guldklimp! Älskar dig

2009-01-31 @ 11:12:56
URL: http://annajigholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback