my perfekt life

Jahopp då var det onsdag igen.. Ska jobba kväll.. Sov som vanligt alldeles för länge idag med.. Jag ställer klockan typ runt 10.. men jag kommer inte bara upp då.. Jag snoozar till halv tolv istället...Har vänt på dyngnet lite känns det som.. Igår kunde jag inte sova så jag satte uppe och tittade på teven till kl. 01..
Var ju massa bra på teven bl.a "My perfect life" med Victoria Silvstedt, herre gud vilket liv säger jag bara, och kan hon inte prata svenska längre eller? Iallafall så skulle hon på en stooor gala för aids drabbade tror jag att det var..
Hon skulle ju ha en långklänning.. och vilken urringning alltså, herregud.. Man undrar ju också om hon är så blåst eller om hon bara spelar att vara det,?! och vilket liv egentligen, springa omkring på stan och bli jagad av en massa paparazzis.. Tillochmed när hon var ute med en båt så var det fyra båtar omkring henne med en massa paparazzis.. Det skulle ju inte jag tycka var ett så perfekt liv dirket men..

Minuterna innan hon skulle på festen upptäckte hon att det kankse var för mycket urringning för en sådan gala hon skulle på och hon ringe sin sömmerska som sydde ihop litegrann...
Tänk er hur det såg ut innan...
Men efteråt kom hon ändå fram till att det var för mycket Boobs som hon uttryckte sig hela tiden.!


Ser inte brösten bara helt sjuka ut, eller är det bara jag?
Hon såg ju iallafall bättre ut när hon inte hade förstorat läpparna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback