fått mycket gjort idag allt


Hej hopp...! Idag är ledig.. Så himla skönt :) Har varit och klippt mig eftersom det såg ut som ett svinto hår längst ner på topparna, frisören var så snäll så jag behövde inte betala något för klippningen.. Då blev jag glad allt.. En klippning där går ju på typ 360:- så det var ju skönt att slippa betala det.. :) Efter det åkte jag och Linda och simmade, sen var vi nere i relaxen en stund också, så skönt att bubbla:) Sen åkte jag förbi Bonnie en sväng på en snabbfika.. Alltid lika trevligt:)
Gud vad man hinner med när man r ledig egentligen.. Tänk om jag nu går ner till att jobba 75%, då kommer jag kunna unna mig massvis av saker som är roligt att göra.. Men det blir mindre kul på lönekontot dess värre.. :( Men men kanske kan vara skönt att jobba lite ett tag så jag kan unna mig lite annat i livet än bara jobb!
Nu ska jag plocka lite här hemma sen tänkte jag åka till apoteket och köpa ansiktskräm..
Eucerin den enda krämen jag tål till ansiktet.. Den är bäst.. Och bäst att tvätta ansiktet med är fasen Lactacyd tvålen.. Är nog för att den är så mild!
 

Efter det ska jag hem till Linda och laga mat.. Tänkte bjuda henne på en grekisk panna.. Det är ju inte så fel.. Smaskens:)
Här ligger man inte på latsidan inte.. Man ska få ut så mycket som möjligt av dagen :)

Fy faan jag blir tokig på våran jävla hemtelefon som har ringt 4 ggr sen jag kom hem och alltid springer jag till telefonen men det är bara försäljare hela tiden... Faaaan blir galen.. Låt mig va! 

Lördagen var mycket trevlig sen när jag väl fått arslet ur vagnen och gjorde iordning mig.. Vi var ju och bowla med Lina Christoffer och hans familj... Sen åt vi en bit mat där också.. Sen bar det av till Mamma och dom för att se på film från när vi var små.. Var så länge sen jag såg dom och äntligen hade dom hittat Lanzarote filmen.. Haha vilken film säger jag bara..!





Nu ska jag dra mig... Bye bye

Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Va duktig du e som inte sover hela dan när du e ledig! Jag har sovit några timmar nu så det va min tidiga dag det :(

2009-01-26 @ 16:49:54
Postat av: Anonym

vi är snyggast på bilden längst ner :D

2009-01-26 @ 17:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback