mysfredag

Då var denna dagen snart slut.. Var och fikade med Lina sen på Sockerbagar´n.. Så mysigt där tycker jag! Vi snackade en massa och det var kul att träffas:) Det får vi göra om..! Sen åkte jag och Magnus ner till stan.. Faktiskt han idé trot eller ej.. Så det var kul att han föreslog det.. Vi strosade omkring lite och sen käkade vi på Chicken Kebab..! Jag hittade en svart kjol som man kan ha upp till bysten.. egentligen var det väl en kort tubklänning men den går ju ha så som jag ville ha den tyckte jag allt..! Så då vart jag glad.. Köpte även brun hårfärg eftersom jag färgen redan börjat blekna.. Fasen får färga ofta nu tycker jag.. men nu är det nog sista gången jag färgar brunt.. Är så suuuugen på att färga ljust men det får vänta ett tag till tills jag fixat till med hårförlängningen och så..
Jag vill ha sommar och ljust hår nuuuuuu 













Åhhh ser det inte bara för härligt ut?!



Menmen jag kan ju drömma vidare om det, hörde på radion att det skulle bli jättekallt nu i februari, kunde bli -30grader... Fyy då vill inte jag gå utanför dörren..
Nu ska jag se vem som åker ut ur Let´s Dance, sen ska jag ta en lång lång dusch..!
Sen ska jag krypa ner och mysa med Magnus och njuta av att jag har sovmorgon och inte börjar förrens kl.11.45 imorgon..!

Den underbarste som finns :)

Sov gott sen gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback