Tack för idag

Idag har jag då varit på jobbet för första gången på en vecka.. Lite segt i början måste jag säga men den kommer man in i det igen.. Fick ju lite glada nyheter också, tror jag iallafall.. Kan inte säga mer än så länge tills allt är klart..
Efter det var jag på stan med Moosen och Lina.. Köpte fjärrströmbrytare till sovrummet och en bikini/baddräkt eller vad man ska kalla det.. :) Mycket fin allt..
Efter Mimmis tjat att hon var så sugen på vin åkte vi hem till mig och börja pimpla lite :) Finns inget bättre en helt vanlig Måndag.. Guuuu vilken mysdag.. Tack för den girls :)

Mimmi
  
                                   Maten                                   Mimmi o Lina
 
Ett glas rött                  Lina o Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback