Sjuk

De senaste dagarna har bara bestått av:
¤hög feber
¤halsont
¤ont i huvudet
¤ont i hela kroppen
¤Toabesök
¤Isglassätande
¤tevetittande
¤ensamhet
¤liggsår av allt soffliggande

Fy faan för influensan.. Bästa citat, kommer dock inte ihåg vem jag hörde det av med det stämmer så förbaskat bra:

"Först då tror man att man ska dö, Sen önskar man att man vore det"

Förut ringde jag till jobbet och sjukanmälde mig hela helgen med.. Fy faan jag kommer bli fattig.. :( Men jag måste väll tänka på min hälsa..guud vad tråkigt det är att vara hemma..  Alla som var på min fest har typ blivit sjuka..
Får ta och skirva lite om festen nån dag också och lägga upp lite bilder.. men det finns ingen ork till nu..
Krya på er alla som blivit sjuka!
Nalle börn är alltid med när jag är sjuker

Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Hej gumman!! Jag funderar på om jag oxå håller på att bli sjuk. Har huvudvärk o ont i halsen. Det va en riktigt stark bacill på din fest!! kram

2009-01-15 @ 15:27:14
URL: http://annsofie83.blogg.se/
Postat av: Ann-sofie

Det är väll sådär. Prata just med mamma i telefon och då kan jag inte låta bli att gråta. Får tårar i ögonen så fort jag tänker på honom. Jag vet inte hur det blir med jobb i helgen för mig heller. Vill helst få feber för nu mår jag bara halvdåligt. O då är det svårt att veta hur man ska göra. Sen e det oxå svårt o veta hur man egentligen mår när man bara ligger still o tar det lugnt. Man känner ju mer om man far omkring på jobbet. Christian börjar att bli frisk. E så trött på honom just nu för han spelar sitt jäkla dataspel o ja orkar inte med en massa ljud. Han har ju fått haft det lugnt o skönt nu hela veckan så varför kan inte han visa lite respekt. Blir så irriterad!! Kram

2009-01-15 @ 16:19:10
URL: http://annsofie83.blogg.se/
Postat av: Ann-sofie

Jag är glad över att han inte blev sjuk och fick lida o det försöker jag tänka på hela tiden... men ändå är det svårt.

Jo ja funderar på om jag kanske skulle behöva vara hemma lite men samtidgt gräver man ju ner sig mer om man inte har nått o göra. Ska vänta några timmar till. Men det känns ju lite som om det e influensa på gång! Kram



2009-01-15 @ 17:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback