Myskväll

Guud vad skönt att jobbhelgen är över.. Slutade vid fyra idag och dagen har gått jätte fort måste jag erkänna.. Inte så ofta det inte.. Haha.. Nu är jag bara hemma och Magnus ska fixa lite varma mackor.. Var på systemet förut och köpte bubbel till festen.. Asti såklart :) Köpte även en flaska Jacob's Creek som jag tänkte sörpla i mig ikväll.. :D Tomas har varit så snäll och ordnat med maten tills festen så nu slipper jag tänka på det.. Stort TACK!
Igår var vi och hoppade loss groggvirke och tilltugg till festen.. Skönt att förbereda lite så man inte behöver köpa allt på samma dag..
Imorgon är jag ju som sagt ledig en HEL dag.. Woow, då ska vi gå på en liten promenad till stan hade jag tänkt mig och leta efter lite grejer till festen.. Ska ju nämligen få ta i svart duk har jag tänkt mig.. Hur nu det ska gå till, men som vanligt är jag så att har jag tänkt någonting, då ska det fasen bli så ocskå..! Punkt slut..Ska även hinna med en liten solning också hade jag tänkt så man är lite fräsch tills helgens bravader..!
Såg nyss en kommentar från Ann-Sofie om ett förslag att gå på Shlagerkväll på flygeln den 7:e Mars.. Det låter ju inte helt fel.. Hoppas jag inte har nåt inplanerat då..! Vi har ju iallafall bokat in en bustu- och vin kväll nästa onsdag.. Guu va mysigt:)
Nu ska jag ta myskväll och öppna vinflaskan...



Bye bye gott folk

Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Skratta du åt min fråga? Du kan väll tänka på det för Jenny ville gärna veta nästa vecka för de skulle boka då!! Ännu ett tillfälle att dricka lite vin!!

2009-01-05 @ 18:46:53
Postat av: Anonym

ja skulle inte tro att det e nån åldersgräns faktiskt. men det går ju o kolla upp. vore trevligt om du ville följa med så det e bara o se till att du inte e utomlands då. 150 kr skulle det visst kosta.

2009-01-05 @ 18:51:32
Postat av: Ann-sofie

Lördag 7 mars kl 22.00 i Flygeln



Melodifestivalveckan avslutas med Stora Schlagerfesten på Flygeln. En unik fest för dig som älskar schlager! På scen ser vi schlagerstjärnor som Pernilla Wahlgren, gruppen Herrey´s med flera. Du får den bästa schlagermusiken från två våningar med liveframträdande kombinerat med DJ. Älskar du att sjunga schlager? Kom till karaokebaren och framför din favoritschlagerlåt.



Åldersgräns: 21 år

Biljettpris: 150:-



E 21 år några problem tror du??

2009-01-05 @ 18:59:59
Postat av: Ann-sofie

Ja ring eller maila!! Ett litet år kan väll inte ha så stor betydelse. Skulle bli glad om du följde med o förgyllde min kväll!!

2009-01-05 @ 19:30:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback