Min dag


Idag har jag sovit alldeles för länge.. Runt halv tolv var väl klockan när jag knallade upp ur sängen.. Älskar mig säng och vårat fina sovrum.. Efter lite tevetittande åkte jag och syster iväg till gymmet.. Guud vad skönt det var att träna.. Varför kommer man inte iväg och gör det oftare? Alltid är man så förbaskat lat... Men det ska det bli ändring på så det så..!!

Efter träningspasset åkte jag hem och lagade mat... Adam, Alex och lilla Colin var här och åt.. Vi bjöd på kycklingfilé, ris och sallad.. Smaskens.. :) Lilla Colin var ju bara för underbar.. Så himla söt och liten.. Man glömmer så fort bort hur små dom är alltså.. Mörkt hår hade han och mörkblå ögon.. Han var nog mest lik pappa tror jag..!

Nu sitter Magnus och glor på teven och jag har precis kollat runt lite på nätet efter resor.. På fredag ska vi beställa resa har vi tänkt oss.. Jag vill ju åka till Egypten men det är ju lite oroande eftersom det där Gaza skiten ligger precis brevid.. Så jag vet inte om man törs åka dit :/

                                                                Lite sånt här vore ju inte helt fel



 










Åhhhhhh lägtar efter att använda mitt senaste inköp :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback