Glasshimmelriket

Nu har jag precis kommit hem efter en promenad med Magnus.. Skönt att vara ute och gå alltså.. Måste fasen göras oftare alltså.. Ska ju vinna stegtävlingen på jobbet så nu jäklar ska jag ligga i.. Haha..
Åkte till Rickards jobb efter vi varit hos Andam och Alex.. Rickard höll på att spela inför lördagen.. Vilken bra ljud måste jag säga.. Han går verkligen in för DJ:andet... Så kul.. Blev på lite party humör allt.. Tur att jag har han som ordnar med det.. Så glad och tacksam är jag för det.. Nu längar jag till Lördag :D
Rickard jobbar ju på diplom is.. Så nu har jag varit i glasshimlen, guuud vad mycket glass.. Fick med mig typ fyra kartonger med glass hem.. Mmmm.. Jag som älskar glass.. :)

Glassmonstret själv


Brorsan, Min egen lilla DJ

Kommentarer
Postat av: moosie

ne fy va fuskigt! :P

festen kommer bli kanon sötis :)

2009-01-06 @ 23:12:06
Postat av: Anonym

Ja för fasen klart att det kommer bli det.. :)

Mycket att styra med bara men på lördag då ska vi bara ha kul!!!!!!!

2009-01-08 @ 21:00:19
URL: http://annajigholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback