Gjort om i sovrummet

Åhhhh jag är lycklig.. Har gjort om i sovrummet, och det blev så braaaaa :) Bättre än förväntat.. Älsklingen har tapetserade om igår medans jag och Mimmi muppade oss.. Hade en riktigt helkväll med min moos här igår... Kebab, film och massa godis :) Vet inte vad det var med oss igår, men vi var rätt flummiga.. haha och hostade om vartannat..
Magnus fyllde 26år idag, gammal han är då.. :p Han familj var här och hela min familj också.. Det var så trevligt så..
Efter det åkte vi till IKEA och inköpte de omtalade byråerna.. Hade redan en sån byrå men vi köpte två till och en spegel.. Magnus håller på att sätta ihop den sista byrån nu så den är inte uppställd på bilderna.. men ni kan ju visualisera att det är en byrå till..
och äntligen har jag fått min helspegel.. Vad jag har längtat.. :)
Jag verkligen brinner för inredning.. Det är så kul att se skillnaden och jag har gått hela dan och tittat in i vårat fina sovrum..Wiiieee
Innan:
 

Efter:
 
 

Kommentarer
Postat av: moosie

vart riktigt tjusigt nu när ni fick ordning på allt du ;)

2009-01-18 @ 21:42:23
Postat av: Anna

Tack gumman.. Vi har alltid en massa projekt när du kommer till oss stackare.. Men vi ses imorgon igen.! Då lovar jag att inte ha några knasigheter för mig :)

2009-01-18 @ 22:52:22
Postat av: moosie

haha du de gör mig ingenting..vi har så roligt iaf :) ne för imorn är de jag som är knas :)

2009-01-18 @ 23:18:19
Postat av: Ann-sofie

Va fint ni gjort!! O vilken tur att du slapp byta tur med Karin när Magnus fyllde år :) Du får säga Grattis i efterskott från mej. Jag e ledig idag eftersom ja skulle jobbat helgen. E riktigt skönt. Sov till halv 12 idag. Det måste va nått fel på mig. Kan sova hur mycket som helst!! Kram

2009-01-19 @ 12:32:33
URL: http://annsofie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback