Festfixar´n

Idag har jag jobbat kväll.. Usch började redan vid 12.30.. jag är annars van att börja typ vid kl.14.. Så det var lite tidigt måste jag säga.. Skulle gå upp vid kl 9 hade jag tänkt mig men jag somnade om och sov till typ 11.. typiskt mig.. Jag som skulle åkt och uträttat lite ärenden, men det får bli i imorgon det.. Mamma hade hittat silvriga servetter tills festen, då vart jag lycklig allt.. har letat överallt verkligen..
Imorgon ska vi och förbereda allt inför Lördagen.. Det är ju lite att styra med som sagt, som tur är har jag min Mamma och Fastrur som hjälper till.. Behöver verkligen all hjälp jag få.. Jag kommer ändå stressa omkring som en yr höna de närmsta dygnen.. Har ju inte ens bestämt mig för var jag ska ha på mig.. Men jag tror det blir någon av dessa klänningar:

  
Vilken är finast?  :/

Kommentarer
Postat av: moosen

den lila är du sjukt snygg i :)

2009-01-09 @ 18:29:27
Postat av: Ann-sofie

Jag tycker den svarta. Det lila är fin men den hade du på nyår :)Ta den du vill!! Ses i morron!! Ska bli toppen kul!!

2009-01-09 @ 21:21:50
Postat av: Limpan o Dane fab2

Vi tycker den svarta alltså. Den med guld tycker vi är lite för somrig alltså. Den lila är oxå snygg MEN dock inge vi skulle ha på hos alltså. Den svarta är snygg för den har Åby oilers färg och det är fint alltså. Men ta den du trivs bäst i. keep up the good work / peace

2009-01-09 @ 22:31:54
Postat av: Anna

Moosen: Thanx hun.. Love you

Ann-sofie: Tog ju den svarta:) Thihi

Limpan o Dane: Det verkar som att jag valde rätt.. Fasen vad ni kan om mode grabbar.. Rätt val :) Ni är ju för granna :D

2009-01-15 @ 13:19:57
URL: http://annajigholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback