blev utgång igår

I Torsdags hade jag inte en enda plan inför helgen.. Känndes så skönt.. Men så ringde Rickard på kvällen och sa att han skulle ha lite förfest hemma som vi var inbjudna till.. Det lät ju trevligt tyckte jag :) Gårdagen såg ju ut som så att jag jobbade till 16.. Sen åkte jag till systemet en sväng och handlade en liten pressent till Rickard som tack för hjälpen vid min 20-års fest..! Sen åkte jag och Magnus och tränat.. Så skönt alltså.. Känns verkligen att man har tränat idag kan jag säga.. ont i varenda muskel.. Fasen tränat två ggr den här veckan.. Inte illa för att vara mig.. Sen solada jag lite också.. Sen åkte vi till Åby och hämtade Moosen :) Väl hemma var det dags att välja kläder och sminka sig. usch jag var på så dåligt humör, blir fasen galen när jag inte vet vad man ska ta på sig.. Men jag tog på mig nåt skit tillslut... Senare åkte vi taxi till rickard..Hade aldrig varit i hans nya lägenhet.. Taxi aset släppte av oss helt fel och vi fick gå runt och yra dölänge innan vi hittade.. Då var jag måttligt road kan jag säga... Sen drack vi en massa och kvällen slutade med Palace..!
Var hundra år sen jag var ute en fredag och det var ingen höjdare direkt kan jag säga men men.. Vi roade oss så gott vi kund och Magnus låg tillochmed ner på dansgolvet,.. Länge sen jag såg honom så berusad så det var kuk tyckte jag,. Thihi!!
Idag har jag inte gjort många knop, jag har inte varit så bakis men seeg bara.. Moosen och jag har moosat i soffan hela dagen lång.. Nu åkte hon presic hem och sen ska vi och bowla med Linda,Stoffe och Co..! Efter det tänkte jag tränga mig på hos Mamma och Pappa för att se på film från när vi var små :) Dom har äntligen hittat Lanzarotefilmen och jag vill så gärna se den... Nu ska jag hoppa in i duschen och börja göra iordning mig.. Ohhh känner mig inte ett dugg laddad med..!






-Jamen jag ska bara iväg på förmiddagen på Lördag :)
Hållllååååå klockan är fyra snart....Grrrrrr



Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Kul med lite spontan fest!! Vi hamna på spontan vin/middag kväll igår! Va riktigt trevligt!! Jag antar att du menar att det va kul att se Magnus så full inte Kuk som du skrev :)

2009-01-25 @ 13:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback