Fashion is Passion

Usch kollade mitt konto förut och det var väldigt tomt måste jag påstå :( Oppppsss.. Faan inget bra alls det här känner jag eftersom vi ska till Stockholm i helgen igen..


Jag funderar på att göra en pakt med mig själv från och med nästa lön och det är att inte köpa några kläder alls..
Det är ju dit alla mina pengar går alltså, kläder, skor, smycken, hårprodukter m.m
Men jag tror inte att jag allvarligt skulle kunna klara av det..
Jag hittar ju alltid en massa fint och kläder är verkligen min passion...

Men hur mycket pengar är då normalt att lägga på kläder i månaden tror ni?! Jag vill inte ens tänka på hur mycket jag spenderar egentligen...









Måste mina pengar vara så lösaktiga hela tiden.. Dom vill bara bjuda på sig själva jämt och alltid vara hos andra..

Kommentarer
Postat av: Helen

Ok vi gör så här: den 25:e ger du Magnus pengar till räkningar resten ger du mig, så förvaltar jag dem åt dig, du får liiiiiiite fickpengar var vecka!!! Deal??? Puss JÄD

2009-02-19 @ 19:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback