tack för igår

Nu har jag precis gjort iordning maten.. Det blir starka biffar med klyftpotatis och massa sallad.. Smaskens..!
Gårdagen var trevlig, först åt vi lite plockmat, bla, kräftor,räkor,ost,kex,bakpotatis och sen hade jag gjort en morotskaka till efterrätt..!
Efter det såg vi melodifestivalen och vilken skit alltså, jag fattade ingenting.. Bajs var det! Sen vart det mycket prat och dans.. Guud vad mycket minnen man har alltså.. Känt min lilla Moos sen jag var 5år och jag är så glad att vi fortfarande är bästa vänner..! Älskar henne så..!
Här kommer lite pics:

Linda och jag satt och tog oss lite i köket

                                                                        Mamma och Faster styrde i köket


Sen blev det dags för mat




Mimmi tyckte mest om "osten" och jag gillade "räkorna" bäst..
Därav: Osten och Räkan

                                            

                                                                                             Mimmi rockade loss

Fastrur var pigg och glad in i det sista medan jag blev lite trötter


Kommentarer
Postat av: Anonym

Blev det för mycket vin nu igen?? :)Ses i morron!!

2009-02-08 @ 20:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback