mejl från muttie

Kollade min mejl nyss och jag hade fått ett mejl från Mamma som tackade för de två gratisveckorna på gymmet:
" Tack Gumman för det gulliga " Alla hjärtanspaketet"! Jasså du tycker att din gamla mor behöver röra på sig! Mohaaahaa!!! Vi ses på lördag och går ut och äter en "Alla hjärtanssupe' " ! Pussar & kramar från din gamla otränade Mor!!!!!!!!!!!!!! "

Eftersom du är mitt storabloggfan så räknar jag med att du läser mitt svar här:
-Ja det är väl inte farligt att träna lite.. Annars får man kanske relexa också, det är mycket skönt ska du veta..! Ja vi ses på lördag! Alla hjärtans mys :) Älskar dig.. Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Felicia M

Tack! Det är en kjol och ett linne, love it :)

Ha en fin kväll, snygg blogg!

2009-02-11 @ 21:53:52
URL: http://feliciamarthes.blogg.se/
Postat av: Alexandra Gustafsson

Tack! :)

Njaa, självutlösare ;) det är jag och en kompis på bilden (:

2009-02-11 @ 23:00:19
URL: http://aaalx.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback