Summertime, I Can´t Wait

Just nu är jag så trött på allt som har med jobbet att göra.. Så trött så att jag orkar inte ens tänka på det.. När man väl trivs på jobbet och tycker att man gör något bra för mina pesionärer så ska dom flytta på mig.. Åhh jag vill inte..
Men skit sak samma, spelar ju ändå ingen roll vad man säger, inget som hjälps för det..
Sista vardagen jag jobbade på min avdelning idag.. Kommer fasen sakna alla jag jobbat med nu, alla härliga gamlingar och stämmningen på avdelningen den är bara underbar :)

Vill bara ha sommar, sol, en drink, en filt och ligga vid havet just nu och bara vara..
Så låt oss drömma bort lite:



























'







Well well, Tillbaks till verkligheten.. Nu ska jag lägga mig i soffan och titta på "Den rätte för Rosing"..
Moosen- Saknar dig sötis, Vi får ses i veckan och planera en massa Moos inför nästa helg.. Det gillar jag

Kommentarer
Postat av: Nina

Gud vilka härliga bilder!! Kan man längta mer till sommaren??!!

2009-02-27 @ 11:01:15
Postat av: Ann-sofie

Även om dom inte flyttar på mig är jag oxå satans trött på jobbet för tillfället. Dålig stämmning gör ju allt mycket sämre dessutom. Vi får försöka pigga upp varann!!

2009-02-27 @ 14:37:37
URL: http://annsofie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback