Cola marinerad skinka och Buddy Holly Musical

Jaoo, Vaknade på Lördagen vid 11.. Kände mig inte så bakis, mest seg bara men inget illamående så det får man ju vara tacksam för..
Gjorde iordning mig lite snabbt åkte iväg till stockholm.. Stannade på första bästa mack och gick in och köpte en baguette, En Coca cola burk, lite kaffe och färdkost..
Hade precis satt mig i bilen och var på väg att öppna min burk cola.. Torr som en jävla öken i käften.. Innan kläcker jag ur mig: Åhh jag är så sugen på den här..!
Psssshhhyyy och sen tappar jag den i knät.. Halva burken utspilld mellan benen och halva sätet blev blött...
Magnus råkade väl säga nåt i stil med: Men Anna då..
Jag känslig som jag är börjar storböla, får utbrott och skriker nåt i stil med: Jaa aa jag vet att jag är så jävla puckad, du behöver inte säga det för jag vet att jag är så klantig jämt.. Allt jag gör blir det det skit av...

Yeees tänkte jag vilken härlig start på dagen... Haha.. Stackars Magnus.. Sällan jag med min korta stubin.. Men det ordnade sig ju sen.. Fick åka hem, byta byxor och sen bar det av till Stockholm..!
Väl där gick vi och kollade lite i gamla stan.. Sen skulle vi hitta nåt ställe att äta på.. Knökfullt överallt..
Anna börjar bli väldigt hungrig och då blir man väldigt lättirriterad och lätt gråtfärdig..
Tillochmed Mc´Donalds var det kö till.. Så vi gick runt på alla matstället vid ett kvarter och vi gick på övergångsställena fram och tillbaka säkert 5ggr och sen sa jag nae nu blir det faan Macedonken, med gråten i halsen och nära döden.... För där går det ju fort..
Fick sedan lite mat i maggen och lugnade ner mig igen..
Ja ingenting blev som det skulle i Lördags.. Det här som var min pressent till Magnus.. Hmm.. Men men...

Buddy Holly Musical var så jävla bra.. Vilken stämning det var där alltså... Och Brolle, Guud det är något speciellt med denna man.. Vilken karisma.. Höll på att dö igen.. Haha..! Gillade verkligen historien bakom Buddy Holly.. Väldigt tragiskt, spännande och roligt liv verkade han ha hafet, även om det inte blev så långt.. Men ett väldigt intensivt liv iallafall.. och det var häftigt att få den berättad genom en musikal..

Önskar att man hade växt upp på 50-talet.. Då var verkligen allt en livsstil, Musiken, Bilarna, Kläderna, Tuggumit!
Vad fick en annan växa upp med då?! Spice Girls, Jazzbyxor och Piercingar... Suck..

I slutet stod alla i pupliken upp och aploderade och stampade i golvet som galningar..Man kan säga att alla problem under dagen var värt det... Showen var utomstående..!






Kommentarer
Postat av: moosie

jag ser dig framför mig ^^ stackars annis. men verkar ju som att de vart lyckat iaf ;) hoppas ni hade kul <3

2009-02-22 @ 23:36:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback