Lyckad Fredag

Hade jättetrevligt hos Linda i Fredags.. Vi åt tacos, tittade lite på Let´s Dance, Lyssnade på musig och körde singstar.. En annan som skulle ta det lugnt eftersom jag skulle till Stockholm dagen efter..

Men en finflaska, en liter tetra vin, 2 cider och några Mintu shots åkte ner i Mimmis och Min strupe :) sen bar det av till stan och vi gick in på Palace..! Dansade loss lite.. Det var skit kul.. Rätt länge sen jag var ute nu.. Nästa gång jag är ledig får vi ta en helkväll tycker jag allt..!















Kommentarer
Postat av: moosen

de vart en fin fredag! massa skojj. helkväll låter toppen :D ps. tror aldrig jag varit snyggare så som på bild nummer 3 ahaahahah :D

2009-02-22 @ 23:34:34
URL: http://metrobloggen.se/mrauker
Postat av: Ann-sofie

Anna du vet inte vad ta det lugnt betyder! Men man ska ha kul så du gjorde rätt i att låta mycket rinna ner i din strupe.

2009-02-23 @ 18:14:29
URL: http://annsofie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback