Drömmar, vad betyder dom egentligen?!

Gud vad jag har drömt en massa saker inatt, Allt passade så bra in på vart jag befann mig nu och vad jag tänkte på innan jag lade mig och alla personer var som dom är i verkliga livet.. Det är ju lite läskigt med drömmar ibland alltså när man funderar på vad de betyder, jag har alltid tyckt att det har varit intressant med sådant som inte går att förklara.. För visst betyder det man drömmer någonting.. Jag tror att det är det man tänker på som oftast avspeglar sig i vad man drömmer eller det man kanske inte als vill tänka på det man har gömt i sitt undermedvetna..
 

Här kommer lite drömtydningar som jag hittade på nätet och de behöver ju självklart inte vara korrekta..

FALLA: Om du drömmer att du faller så kommer du för en tid framöver att möta svårigheter och problem. Kämpa dig igenom dem och du kommer att bli starkare än förut.
FARVÄL: ett farväl symboliserar att du kommer att knytas intimare vänskapsband
FLY: en dröm om flykt betyder svåra motgångar och inre stress. Lyckas du fly i drömmen så kommer du klara av att möta motgånen.
DÖDEN: Om du drömmer att du dör, så kommer ditt liv att förbättras. Om någon annan dör så förutspås en födelse, ett bröllop eller en vinst. Döden symboliserar framgång, frihet och lycka.
ENSAM: en dröm om ensamhet symboliserar ofta en inre sorg, men betyder också att man inte har någon anledning att känna sig varken ensam eller sorgsen.
FLYGA: Om du drömmer att du flyger, så söker du frihet.
GÖMMA: Att drömma att man gömmer sig är ett tecken på skam, svikna förhoppningar och dåliga nyheter.
ILSKA: en dröm om ilska betyder att du kommer att klara av det du vill bara du kämpar för det. I allmänhet kan sägas att den person du är arg på i drömmen egentligen är den person som du har bäst kontakt med och är den som du vill hjälpa mest.
NAKEN: Om du drömmer att du är naken kommer din livssituation att förbättras. Kan också vara ett tecken på en önskan om frihet
OTROHET: Om en ung kvinna drömmer om otrohet. Är det ett mycket gott omen. En dröm om otrohet kan också vara ett tecken på rädslor och svartsjuka.
SPRINGA: Har du svårt att springa i din dröm, betyder det att ditt självförtroende minskat. Springer du mot något är det ett gott tecken, men springer du ifrån något väntar problem.
SLAGSMÅL: Denna dröm betyder oftast förändringar. Visar också på inre oro och frustration.

För att läsa mer om vad en dröm kan betyda kolla in denna sida:
http://sjundesinnet.se/dreams.htm#A

Undra ifall dagen påverkas man har drömt en bra,lycklig dröm eller en hemsk mardröm?!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback