Helgplanerna

Då var det torsdag, Guud vad veckorna går fort.. Jobb ikväll med till kl.21.. Legat och drgit mig i sängen tills nu.. Det är fasen det bästa som finns, snoozat i 70 minuter..
Helgplanerna:

Fredag: Tjejfest hos Syster kl.18.. Äta tacos.. Linda hade även bett mig göra en kladdkaka men den uppgiften har jag delegerat vidare.. :) Mimmi ska också självklart med..!

Lördag: Jag och magnus åker till Stockholm igen kl.9.. Gå på stan och strosa.. Kl. 16 "Yhe Buddy Holly Musical..  Brolle han är ju bäst..

Söndag:
Magnus hotar med att jag ska följa med och åka rallybil på isen.. Vet inte om jag törs..
Haha, Inte lätt att leva med en biltokig Magnus..
 

                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback