följ med mig och träna vettja

Blää vad irriterad jag blev på gymmet igår alltså.. Jävla Medely Centralbadet alltså... Det är ju fasen inte ens klart än och dom hade ju typ invigning för 2 veckor sen.. Vad gör dom egentligen undrar jag.. Det var massa folk och maskinerna står typ på varann... Bläää.. jag blev lite arg, gick ner och solade lugnade ner mig och gick tillbaka och sprang lite på löpbandet..
Fick erbjudande från Medely idag om att ge bort 2 veckors träning.. Har redan skickat iväg till några..

Men skriv gärna till mig om du vill att jag ska ordna 2 veckor gratis träning på centralbadet åt dig!

Så kom igen nu alla soffpotatisar! Detta är ju målet eller hur!?



eller varför inte satsa på denna kropp.. Haha.......






Nae, För mig handlar absolut träningen inte om att gå ner i vikt utan att få känna sig fräsch, att man presterat något, att klara mål, tänka på min hälsa, att få kroppen "fastare", må bättre psykiskt, att min rygg ska orka i 45år till, att kunna orka mer i livet, vara piggare, gladare, miska stressen..
Ja a träning bidrar faktiskt till detta..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback