Koffeinbrist, Rastlöshet och Städning på Shemat

Åhhhh så här rastlös har jag inte varit på länge... Har städat och det är så jävla trååååkigt... Har diskat så hela diskstället är fullt och det är typ dubbelt så mycket kvar som står på diskbänken.. Får väl diska upp det när det i diskstället har torkat.. Jag har bäddat rent, det behövdes kan jag säga.. Skönt att lägga sig i en nybäddad säng ikväll..


Borde damsuga och moppa också men det får nog bli nån annan dag.. Faan orka..Har dö ont i skallen också, är nog för att jag behöver koffein.. När jag är på jobbet dricker jag kaffe som saft.. Men när jag är ledig och är hemma så sätter jag aldrig på kaffebryggaren.. Vet inte varför men jag gör bara inte det..Känns onödigt när man bara ska brygga en kopp liksom..
Funderar stakt på att gå och titta i frysen nu och se vad jag ska hitta på för mat!!!!

Jag kan, bara jag vill ska ni veta :)



 
 

Kommentarer
Postat av: isabelle

tycker jag också och tack, man var ju bara tvungen att köpa dem :p:)

2009-02-23 @ 14:03:56
URL: http://isabelleanderson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback