Heja solen, vi behöver dig

Åhhh vilken härlig dag jag har haft idag.. Sov till kl.12.. Åkte sen och lade upp mina nya Disel Jeans.. Är så kär i dom.. Hittade ckså en skitsnygg grå kjol på Cubus :) Sen åkte jag till Fasters salong och färgade brynen.. Efter det åkte jag hem och började med maten, blev tork under frasigt täcke.. det är mumsfillibabba ska ni veta..! Så började jag även att damsuga och moppa golven.. Jag har varit så pigg och glad idag så det är nåt helt otroligt.. Tror att det beror på vädret.. Fasen hundra år sen man gick ute i solsken kändes det som..!

Tänk vad lite solsken kan göra!?
Efter maten begav vi oss till plantagen och köpte lite nya krukor.. Sen bar det av till gymmet och vilken besvikelse måste jag säga, gymmet var ju inte ens klart så dom hade ställt ut alla maskiner på halva gym ytan.. Och maskinerna var också piss.. Känndes inte som att de var så bra till min kropp.. Gick inte bra alls för mig i dessa maskiner mpste jag säga.. Faan jag som har kännt mig så på G och har tränat typ 2ggr i veckan iallafall.. usch nu blev jag ledsen.. Men man kankse vänjer sig vid maskinerna, jag vet inte, får se..! Imorgon ska vi simma istället.. Tog och solade lite också och det bränner som sjuttsingen i ansiktet nu..!
Mina fina inköp:



Kort ifrån Marmorbruket
Hoppas alla har haft en lika härlig dag som jag!
  

Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Låter som en härlig dag. Idag är det inte lika härligt för idag jobbar vi :( Ska hälsa till honom!!

2009-02-04 @ 10:21:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback