stockholmstrippen var trevlig

Stickholmrutten igår var jätte bra..! Först var vi på Cosmonova och såg en film om rymden.. Det är så häftigt, allt känns så verkligt på något sätt.. Efter det åkte vi ner till stan, VAr på NK och Sturegallerian bland annat.. Hittade jordens snyggaste SATC-insrirerade skor på Zara men jag kände att jag inte hade råd att lägga ut över tusenlappen på ett par skor nu direkt.. Men jag hittade två andra skor som var lite billigare, men när jag provade dom idag så kändes det ena paret för små och de andra var ett par stövlar och när jag skulle dra upp dragskedjan så gick den sänder :( Tur att vi ska till stockholm igen om två veckor säger jag bara.. då ska jag lämna tillbaks dom.. Det lönar sig ju inte alltid att köpa billigt :/
Nu har jag precis kommit hem efter att ha varit och handlat med Muttie inför ikväll.. Hoppas det blir kul.. Känner mig lite halv seg men det ordnar sig nog efter några glas vin eller två :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback