skönt att ha dig

Ann-sofie min lilla böna skulle ringa snart och prata av sig lite.. Man behöver ju det när man jobbar på Mathildagården.. Haha.. Nae men ibland är det riktigt illa faktiskt.. Tillochmed chefen har frågat två ggr nu om det finns någon som jag kan prata av mig med angående jobb och så och det har jag verkligen.. Skönt att ha en som försår mycket som skulle verka obegripligt för andra..
Ann-sofie hade varit hos min faster idag med två boende som skulle få fotvård och faster undrade hur vi orkade med alla "virrpannor".. och det undrar man ju ibland :/
Känner att vi måste planera in nåt kul nu... Något myspys! Blir ju bara att man ses på jobbet annars och då hinner man ju inte prata så mycket....

Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Tack för att du finns!!! Vi får ha en myskväll snart!! puss o kram

2009-02-11 @ 19:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback