rosor på väg till dig mitt hjärta

Nu har jag precis fixat iordning lite i lägenheten.. Fy man hinner ju fasen aldrig göra iorning hemma när båda jobbar 100%.. Och varje gång det ser förjävligt ut så tänker jag, nae nu ska jag hålla ordning men sen ser det ut som fan efter nån vecka ändå.. Igår hade jag och Magnus en myskväll, åt Brownies som jag bakat med blåbär,hallon och glass... och så såg vi på Greys anatomy...
Idag ska jag gå till jobbet, så himla härligt väder.. Älskar när solen skiner för en gångs skull..
Jag och Ann-sofie ska ha mys fredag på jobbet.. blir Pasta från Pastasnäckan och glass med cholklad till efterrätt...!
Myspys...
Idag har jag också skickat iväg ett blommogram med tre röda rosor till Magnus jobb.. Hoppas att han är där då bara.. Haha.. Har aldrig skickat iväg blommor med bud förut men jag hoppas det blir uppskattat.!
eftersom jag inte hinner köpa n ågot nu till han på Alla Hjärtan så överraskade jag honom med det här istället :)


 

Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Mysfredagen blev lyckad!! Kakan ser inte helt fel ut!! Godnatt!!

2009-02-13 @ 21:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback