Ohhh its good to just be home

Guuud jag älskar att bara få vara hemma.. Igår efter jobbet så åkte jag och handlade mat.. När jag kom började vi laga mat tillsammans, inte så ofta det finns tid och möjlighet att vi kan göra det tillsammans.. Men det är ju så mysigt..

Menyn för kvällen var:
Förrätt: Toastskagen med hemmagjord skagenröra.
Huvudrätt: Helstekt fläskfilé i ungnen ingnodda med rosmarin och egen marinad, hasselbackpotatis och hemmagjord rosépepparsås till det.
Efterrätt: Fruktsallad med massa frukter bla. Annanas, vindruvor, Kiwi, Äpple, Banan, Päron m.m


Jag har ju förstår tagit fina bilder på den goda maten men som vanligt är kamerans batterier slut, Fan blir galen på det snart...

Och självklart var det ju Greys Anatomy maraton för hela slanten.. Jag bara älskar den serien, jag blir så berörd av avsnittena och tjuter typ varje gång vare sig det är något lyckligt eller ledsamt..

Nyss vaknade jag av att jag fick frukost på sängen för fösta gången sen jag och Magnus varit tillsammans.. Han gillar ju inte att äta i sängen för att det smular och han tycker inte att man ska göra det.. Men han mjuknade väl lite inför det för innan jag somnade sa jag: Jag vill ha frukost på sängen imorgon bitti..
Thihi.. Jag blev så glad!

Fukost i sängen gör mig lycklig!

Kommentarer
Postat av: madde

mysigt med frukost på sängen,ja även killar kan ändra sig;)

kolla gärna min sida,lagt upp lite nya bilder på manikyr och hudvårdstips idag,lämna gärna nån kommentar då blir jag glad.

fin sida du har

;)

2009-02-28 @ 19:31:20
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback