Mer frukt åt folket

Just nu har jag tagit fram lite bär som ska tinas... Det är ju jätte smidigt och jag har sett att dom har börjat med det i många affärer.. Just den jag har har jag köpt på ica... Jätte gott med lite glass till, smidigt att använda till smoothies, pajer eller andra efterrätter... Jätte bra för folk som kankse inte är hemma så mycket och inte kan köpa hem en massa olika frukt för att det ruttnar, visst är det väl godare med färsk frukt med jag lovar helt okej för min del!

Den jag har köpt innehåller:

¤Mango
¤Annanas
¤Physalis
¤Vindruvor
¤Hallon

En härlig blandning.. Smaskigt :)

Jag bara älskar frukt och bär.. Förstår inte folk som inte tycker det är gott..


 


Kommentarer
Postat av: Ann-sofie

Oj va du bloggar!! Kul att läsa!! Måste få gnälla lite. Den där utbildningen vi ska gå på 3 tillfällen. Första gången e när jag slutar 15 och andra gången är på en ledig tisdag efter helg. Hur kul är det att åka till jobbet för 2 timmar på sin lediga dag efter helg??? PISS säger ja bara!! Natti natti!

2009-02-17 @ 22:08:06
URL: http://annsofie83.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback